3.03.2011 г.

Резонанс


Аз и Ти- Ние
Във Теб и в Мен- в Нас

Аз във Теб –
и Ти в Мен – Едно

Докосвам Теб
И ти докосваш Мен – Разливане

Познавам Те,
Позна Ме – Познато

Желая Те,
Желаеш Ме – За Живот

Дарявам Те,
Даряваш Ме – Отворени

Аз Изгубвам се- в Теб,
Ти изгуби се - в Мен – Изгубени

Гледам през Теб- и виждам се пак,
Гледаш през Мен- Себе си – Преоткрити

Ние Сме Заедно-
Аз и Ти е станало Нищо – Обединени

Ние Сме Всичко- От Нищото

Довери ми се- ето Ме...
Доверявам ти се – в Съюз

Имам Те,
Имаш Ме – Изпълване

Прегръщам Те,
Прегърни Ме – Обич

Пулсираш в Мен,
Пулсирам в Теб – Резонанс

Любовта е Резонанс
Ние - Отношение

6 коментара:

  1. И ако този резонанс, бъде подправен с известно количество ароматно масажно масло, то честотата на трептене на резонансните елементи ще отбележат неимоверно увеличена амплитуда, която значително ще намали силата на триене за сметка на антигравитационното ускорение. Което от своя страна би акумулирало енергиите на участващите елементи, преобразуващи ги в един общ божествено-балансиращ фактор.
    Дай Боже всекиму такъв резонанс :)))

    ОтговорИзтриване
  2. За телата - маслото, за душата- виното, а за духа - хумора... а за трите, за да функционират като едно, е нужна смазващата хармония на любовта ... Тогава резонанса е със цялата Вселена ... Получава се симфония, музика ... Резонирайте в себе си, резонирайте със всичко и всеки... :::)))

    ОтговорИзтриване
  3. Ммм... вино, масло и добро настроение казваш. Портокалчето къде го забрави...

    Това " със всичко и всеки " като при маймунките ли :)))

    Ах тиии... :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Хахаха - знам ги тези маймунки- дето си правеха Фейсбук- на дървото и си чатеха със всички и по всякакъв начин... социалния живот съществува навсякъде ... стига да има желаещи за групиране по интереси...:)))

    ОтговорИзтриване
  5. Прибавете и подходяща музика...

    ОтговорИзтриване