16.02.2010 г.

Стихотворение

'' АЗ СЪМ ''


Аз съм Вятърът, който духа в косите ти.
Аз съм слънцето, което стопля тялото ти.
Аз съм дъждът, който танцува по лицето ти.
Аз съм ароматът на цветя във въздуха и Аз съм цветята, които излъчват аромат.
Аз съм Въздухът, който разнася аромата.

Аз съм в началото на първата ти мисъл. Аз съм в края на последната.
Аз съм идеята, която те озари в момент на най-върховно прозрение.
Аз съм Великолепното му осъществяване.
Аз съм чувството, което подтикна онази твоя постъпка, която бе изпълнена с най-голяма любов.
Аз съм онова в теб, което копнее да изпитва любовта все отново и отново.

Всичко, каквото е необходимо, за да се „свържеш отново" -
всякакъв ритуал, церемония, демонстрация, медитация, мисъл, песен, дума или действие - направи го.

Направи го в Мое име.


Нийл Доналд Уолш

Няма коментари:

Публикуване на коментар